Bombonierki reklamowe jako poczęstunek dla stałych klientów

Posted on

Bombonierki reklamowe

Bombonierki reklamowe

Nie zawsze gadżety reklamowe mają służyć tylko i wyłącznie jako wsparcie dla przeprowadzanej kampanii reklamowej. Czasami mają one być swego rodzaju dowodem wdzięczności dla stałych klientów za to, że korzystają z oferty lub usług konkretnego przedsiębiorstwa. W takiej sytuacji warto wykorzystać niewielkie upominki, które do tego będą wyrobami spożywczymi. Wszak słodki poczęstunek zawsze jest dobrym pomysłem i można rozdawać takie gadżety reklamowe na miejscu w siedzibie firmy. Dzięki temu będzie się miało pewność, że odbiorcami gadżetów reklamowych na pewno będą osoby, którym firma chce podziękować za owocną współpracę. Dlatego w takim wypadku najlepiej wybrać niewielkie słodkie produkty, którymi będzie można swobodnie częstować stałych klientów w placówce handlowej lub placówce usługowej.Jeśli chodzi o niewielkie słodkie produkty, to bombonierki reklamowe wydają się jednym z lepszych pomysłów w takiej sytuacji. Wszystko to dlatego, że klientów można częstować pojedynczymi czekoladkami, a nie całymi zestawami. Dzięki temu będzie można takie gadżety reklamowe wykorzystać na dwa sposoby. Mianowicie pojedyncze cukierki rozdawać klientom obecnym w siedzibie firmy, którzy korzystają z oferty reklamodawcy. Natomiast całe bombonierki będzie można rozdawać każdemu, kto może zaliczać się do grupy potencjalnych odbiorców kampanii reklamowej.

Nie mniej jednak nawet jeśli bombonierki reklamowe mają być formą podziękowania dla stałych klientów, to i tak takie produkty trzeba do tego zadania w jakiś sposób przygotować. Jeśli ma się rozdawać pojedyncze czekoladki, to warto zadbać o to, by miały one odpowiednie opakowania. Dzięki temu zachowają one swój kształt, sterylność, a także świeżość.

Dla reklamodawcy będzie to dodatkowy atut, ponieważ Bombonierki reklamowe będzie można również wyposażyć w dodatkowe nadruki reklamowe. Chodzi o to, że każda czekoladka będzie miała swoje opakowanie, a więc swoją powierzchnię, którą można wykorzystać do przekazania klientom danych promocyjnych. Najczęściej jednak na upominkach tego rodzaju umieszcza się skromny nadruk w postaci logo lub nazwy reklamodawcy.

Tags: , ,